רשת medica מרכזים רפואיים

בעיות פוריות מאובחנות ומטופלות

בעיות של פוריות לרוב אינן מונעות את לידתם של תינוקות בריאים.

נהוג לקשר בעיות אלו למין הנשי, על אף העובדה כי גם גברים סובלים מן הנושא. בדיקה מקבילה של שני בני הזוג תאפשר גילוי רוב בעיות הפוריות לצורך התאמה מרבית ויעילה של דרכי הטיפול.

לפרטים נוספים התקשרו

או השאירו פרטים

שני צדדים למטבע

בעיות אלו נחלקות באופן די שווה בין שני בני הזוג, ולכן חשוב כי שניהם יעברו בירור ואבחון על מנת לעמוד על מידת הפוריות של כל אחד מהם. בדרך זו ניתן להבטיח התאמה מרבית של הטיפול היעיל ביותר לצורך השגת ההריון המיוחל. עם זאת, יש לסייג ולציין כי בין 10 ל- 20 אחוזים מן הזוגות שאינם מצליחים להיכנס להריון באופן טבעי לא יגלו מהו מקור הבעיה. אך גם במקרים אלו קיימים מספר טיפולים אשר תורמים ברוב המקרים להיווצרות הריון.

בקרב הגברים

מרבית בני הזוג המתקשים להיכנס להריון ממהרים להניח כי האישה סובלת מבעיה כלשהי הפוגעת בפריונה. עם זאת, הנתונים מראים אחרת. בקרב כ- 40% מהזוגות המגיעים לטיפול דווקא הגבר הוא זה אשר סובל מקיומן של בעיות שונות, הפוגעות בריכוז או איכות הזרע ומכשילות את היווצרות ההריון. לכן, חשוב כי גם הגבר יבצע בדיקת זרע בעת הפניה ליחידה להפריה חוץ גופית, על מנת להימנע מטיפולים מיותרים. בדיקה יסודית במעבדה תעניק תמונה אמינה ומדויקת לגבי מידת הפוריות של הגבר. בחלק מן המקרים מתעורר צורך בבדיקות נוספות כגון בדיקות הורמונאליות, בדיקות אורולוגיות, אולטרסאונד או מיפוי אשכים ועוד.

בעיות אלו הרווחות בקרב גברים, כגון איכות זרע ירודה, ספירה נמוכה ועוד, ניתנות לשיפור ניכר באמצעות טיפול תרופתי, ניתוחים קלים, ולעיתים אפילו באמצעות שינוי באורח החיים. הימנעות מבגדים צמודים, עישון, אלכוהול ועוד יכולים להשפיע לטובה על יצור הזרע. כיום, ניתן למצוא פתרון למרבית הגברים הסובלים מאי פריון כתוצאה מבעיות הקשורות לזרע, ולאפשר את היווצרותו של הריון.

בקרב הנשים

נשים רבות סובלות כיום מבעיות שונות המקשות עליהן להיכנס להריון. הדבר קשור אמנם גם לעליה ניכרת בגיל בו מנסות נשים להרות, אך לא רק. בעיות אלו מוכרות בקרב נשים קשורות לתפקוד התקין של איברים שונים, כגון שחלות, רירית הרחם, חצוצרות ועוד. ללא פעילות תקינה של כל המערכת האנטומית יחד לא ניתן ליצור הריון תקין באופן טבעי.

גם בקרב נשים, מרבית בעיות הפוריות המוכרות זוכות לטיפול הולם המאפשר כניסה להריון ונשיאתו עד למועד הלידה. גירוי שחלות, זריקות המאפשרות ביוץ, טיפולים הורמונאליים וכמובן גם הפריות חוץ גופיות במידת הצורך הם רק רשימה חלקית של הטיפולים הרבים והשונים שמעמיד לרשותנו כיום המדע. 

בעיות נועדו שיפתרו אותן

ביחידה להפריה חוץ גופית בבית החולים אלישע ניתן לבצע בדיקות פוריות לשני בני הזוג, על מנת לעמוד על מקור הבעיה. במקביל, נערך ראיון רפואי מקיף לשני בני הזוג המאפשר איתור של חלק ניכר מהסיבות הגורמות להופעת בעיות פוריות שונות. צוות רופאים מומחים לצד צוות מעבדה מקצועי עובדים במקביל על מנת להתאים עבורכם את דרכי הטיפול היעילים ביותר, החדישים ביותר ובטכניקות המובילות ביותר שקיימות כיום בתחום. יחד עם הליווי האישי והתומך של הצוות הסיעודי ביחידה אנו באמת מאמינים כי אנחנו הכתובת לפנות אליה עם כל בעיה.

ברוכים הבאים לרשת medica מרכזים רפואיים

medica רפואה ברמה של 5 כוכבים הינה רשת מרכזים רפואיים מתקדמת בפריסה ארצית:

חדש ובלעדי בצפון

המרכז הרובוטי להחלפות מפרקי ברך וירך

אלישע Medica בבית חולים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​