רשת medica מרכזים רפואיים

הפריה חוץ גופית – IVF

ניסיון של יותר מ 20 שנה ואלפי מטופלים מרוצים

הפריה חוץ גופית, או באנגלית In Vitro Fertilization – IVF ידועה גם בשמות נוספים: “הפריה מלאכותית” או “הפריית מבחנה”. מדובר בטיפול שכיח ביותר בקרב טיפולי הפוריות המתקדמים. כיום, זהו הטיפול הפופולארי בישראל לבעיות פוריות. הפריה חוץ גופית (IVF), שנקראת גם “הפריית מבחנה” הינה טיפול פוריות מתקדם אשר בו מתרחש תהליך הפריית הזרע והביצית במעבדה, מחוץ לגופה של האישה, ולאחר מכן מוחזרים העוברים המופרים לרחם האישה לשם התפתחות ההיריון

צפו: הילה קורח מראיינת מטופלת שעברה בהצלחה הפריה חוץ גופית

לקוחות כל קופות החולים – שימו לב:

הטיפולים כלולים בסל הבריאות וממומנים ע”י קופות החולים.

אתן זכאיות לטיפול ביחידה ללא עלות וללא השתתפות עצמית*

לפרטים נוספים התקשרו

או השאירו פרטים

שילוב מנצח של אנושיות ומקצועיות

בשנת 1996 הוקמה בבית החולים 'אלישע' יחידת הפריה חוץ גופית כיחידה הפרטית הראשונה בצפון הארץ. כיום נחשבת היחידה למובילה ולגדולה ביותר באזור כולו. היחידה הוקמה מתוך רצון וכוונה לסייע לזוגות הרבים, בצפון בפרט ובארץ בכלל, הסובלים מבעיות פוריות שונות, המונעות מהם להגשים את ייעודם להיות הורים.

כ- 20% מכלל הזוגות בישראל לא יצליחו להיכנס באופן ספונטאני להיריון גם בתום שנה של ניסיונות. עבורם ועבור זוגות שכמותם מהווה היחידה בבית החולים 'אלישע' בית חם ותומך המציע מגוון רחב של טיפולים, המותאמים באופן ספציפי לכל זוג וזוג.

ביחידה של בית החולים 'אלישע' תוכלו לקבל קשת רחבה של טיפולי הפריה, מהמתקדמים ביותר בתחום ובטכניקות החדישות ביותר. בין הטיפולים המוצעים: (IVF), מיקרומניפולציה (ICSI), שימור עוברים בהקפאה, שימור ביציות בהקפאה, תרומת ביציות, גישה לבנק זרע ועוד.

צפו: הילה קורח בכתבת שטח במחלקת הפריה חוץ גופית

מהם היתרונות של הטיפול ביחידה בביה"ח אלישע?

טכנולוגיות הפריה מתקדמות –  בשנים האחרונות חלה התקדמות מהירה ומשמעותית בטיפול בגורם הזכרי, דהיינו בגברים עם בעיית ריכוז או איכות של תאי זרע. כיום ניתן להזריק תא זרע בודד לתוך הביצית (“ICSI”) כדי להביא להפריה מוצלחת ולהריון.

היחידה מעניקה את כל טיפולי ההפריה המתקדמים, כולל מיקרומניפולציה (ICSI), שאיבת זרע מתוך האשך (MESA, TESA), החזרת עוברים מאוחרת (בלסטוציסטים), הקפאת עוברים, ועוד.

תהליכי פוריות עפ"י ההלכה

זוגות המעוניינים בכך, יכולים לקבל שירותים של משגיחה מטעם המכון בעת ביצוע הטיפולים. בשיתוף פעולה של מכון פוע”ה עם שירותי השב”ן של קופות החולים, ניתן להפחית את העול הכלכלי המוטל עליכם בתהליכי הפוריות. במסגרת ההסדרים השונים, ניתן לקבל החזר כספי בגין שירותי ההשגחה ההלכתית. 

פירוט הסיוע ניתן באתר מכון פוע"ה (פוריות על-פי ההלכה)

לפרטים נוספים התקשרו

או השאירו פרטים

צוות מקצועי שדואג רק לך

היחידה מנוהלת על ידי פרופ’ משנה שחר קול ועובדים בה רופאי הפריון המובילים בצפון הארץ. בראש צוות הסיעוד עומדת מילנה קורנברג, בוגרת תואר שני בלימודי סיעוד, מדריכה קלינית ובעלת ניסיון עשיר בתחום. בנוסף, כוללת היחידה גם צוות מעבדה, המנוהלת על ידי ד"ר ילנה מילנר.

היחידה, הממוקמת באגף נפרד בבית החולים 'אלישע' שבחיפה, נהנית מפרטיות ונוחות מרבית, כמו גם המטופלים בה. על אף היותה גוף פרטי, היחידה מוכרת לטיפול על ידי כל קופות החולים במסגרת "טופס 17", כלומר טיפול ביחידה ללא עלות למטופלת, וללא השתתפות עצמית*. כמו-כן ניתן לקבל טיפול במסגרת  ביטוח בריאות נוסף (כללית מושלם, לאומית זהב, מאוחדת עדיף ושיא, מכבי זהב ושלי) או ביטוחים פרטיים. היחידה מוכרת על ידי מכון פוע"ה (פוריות ורפואה על פי ההלכה), ומכון "בוני עולם", וזוגות חרדיים המביעים רצון ייהנו מליווי של משגיחה לאורך כל ההליך הטיפולי.

שיעורי ההצלחה גבוהים

שיעורי ההצלחה של הפריית מבחנה עומדים על 20-40% לכל מחזור הפריה. הגורמים העיקריים המשפיעים על ההצלחה של היקלטות ההיריון הינם; איכות הביציות והזרע, גיל האישה, וכן תקינות הרחם ויכולתה של האישה להחזיק הריון.

אלפי זוגות כבר הצליחו להגשים את חלומם ולחבוק תינוק בריא, הודות לצוות המומחים של יחידת IVF בבית חולים 'אלישע'. אל תוותרו גם אתם על הזכות להיות הורים. 

פגישת ייעוץ ללא עלות למטופלות עם התחייבות כספית מכל קופות החולים

בפגישת ההכרות והייעוץ הראשוני נוכל להכיר אתכם, ונמלא שאלון רפואי מקיף ומפורט על פיו ניתן לזהות חלק ניכר מן הגורמים השונים לבעיות הפוריות. בלא מעט מן המקרים, ניתן כבר בתום המפגש הראשון לגבש את התוכנית הטיפולית המתאימה ביותר לכם ולהתחיל בתהליך אל עבר ההיריון המיוחל.

לפרטים נוספים התקשרו

או השאירו פרטים

אל תהססו, תנסו!

יחידת הפריה חוץ גופית בבית החולים 'אלישע' מסייעת משנת 1996 לאלפי זוגות הסובלים מבעיות שונות של אי- פריון. אחוזי ההצלחה המרשימים של היחידה עולים על הממוצע של היחידות השונות ברחבי הארץ צרו קשר עוד היום ובואו לסיור הכרות ביחידה.

טפסים ואישורים

מומחים IVF

ברוכים הבאים לרשת medica מרכזים רפואיים

medica רפואה ברמה של 5 כוכבים הינה רשת מרכזים רפואיים מתקדמת בפריסה ארצית:

חדש ובלעדי בצפון

המרכז הרובוטי להחלפות מפרקי ברך וירך

אלישע Medica בבית חולים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​